HVILKE BETINGELSER, ABONNEMENT ELLER EJ

Hvis du dagligt aftager måltider fra Køkkenet, betegnes det som ”et abonnement”.

Du kan spise i spisesalen eller hjemme hos dig selv.

Hvis du en dag ikke har mulighed for at afhente maden eller spise den i spisesalens åbningstid, er der mulighed for at få sat den varme mad i køleskabet i mellemgangen. Så kan du selv kan afhente maden, når det passer dig. Du skal blot aftale dette med køkkenet. Ligeledes er der mulighed for at få konverteret den varme mad til smørrebrød, som også bliver sat i køleskabet, hvis du aftaler dette med køkkenet dagen før.

Tilmeldingsfrister for enkelte måltider eller gæstemåltider: For tirsdag-fredag: 2 dage før. For lør/søn/mandage: onsdagen før. For Jul, Påske, Pinse, Bededag, Kr. Himmelfart: 5 dage før den første helligdag.

ABONNEMENTSVILKÅR

Abonnement skal tegnes for mindst 7 dage i træk.

Ikke indtagne måltider i en abonnementsperiode refunderes ikke.

UDEN FOR ABONNEMENT-SYSTEMET

Du kan altid bestille et eller flere måltider fra køkkenet, selv om du ikke er permanent bruger af abonnementsordningen.

Vær dog opmærksom på, at hvis du ikke abonnerer på hovedmåltider fra Køkkenet, skal du betale FRIGØRELSESAFGIFT (jvf. huslejekontrakten).

Afgiften betales også ved bortrejse (ferie, hospitals- og rekreationsophold). Frigørelsesafgiften betales pr. uge.

Afgiften bortfalder kun, når der tegnes abonnement på mindst 7 dage i træk.

Beboere, der ønsker at spise middagsmaden i egen bolig, kan efter aftale afhente den i spisestuen kl.12.00.

Vin kan medtages mod betaling af proppenge.

Der må ikke medbringes øl og sodavand i restauranten.